Som medlem av vår forening får tilgang til gunstige medlemsfordeler:

• Forum - Du kan lese deg opp og dele dine egne erfaringer med andre adoptivfamilier om alt fra ventetiden, til hentereisen til hår og hudpleie. Dette er også et godt sted å vente sammen med andre!
  • Årlig treff – Du får muligheten til å delta på vårt årlige treff som er sosialt og lærerikt for både store og små!
  • Arrangementer – Du får også invitasjon til webinarer om aktuelle tematikker for adoptivfamilier.
  • Nyhetsbrev – Du får tilsendt vårt nyhetsbrev to ganger i året. Her kan du også dele dine erfaringer fra hentereiser; andre aspekter av å være adoptivforeldre; dine favoritt oppskrifter fra Sør-Afrika osv. Vi oppmuntrer også barn og ungdom til å bidra med innhold.
  • Engasjement – Du får muligheten til å engasjere deg i arbeidet vårt gjennom å sitte i styret; valgkomiteen eller treffkomiteen.
  • Fellesskap – Du får være en del av et hyggelig og støttende fellesskap.

Hvis det er noe mer du lurer på, send gjerne en epost til admin@saforeningen.no så hjelper vi dere gjerne.